Tagga

Idag efter jag hade vart hos frisören så blev det att gå ut och lägga sig i solen och njuta. Detta va först dagen jag verkligen har luggit i solen och njutit för innan har jag jobbat när det vart fint väder. Så var jag även duktig och tvättad min bil, hade fått ett litet meddeland där det stod "Tvätta mig!" på bakluckan, Hahah så det var nog någon som tycket det var dags nu ;)


Jag får väl säga som alla andra nu då, Tagga ikväll :) Studentfest på sliver kommer bli grymt tror jag allt. :D Det ska bli redigt kul att gå med söta Julia & Emma. KOmmer nog bli en lyckad kväll sen blir det att sova hos syrran och Joel för jag kommer inte hem på något sätt. Jesper jobbar och mamma & pappa är i blekinge, Och som sagt bussen går ju inte till landet mitt i natten ;) haha ! Ha en super bra kväll.. Pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback