Tack Älskling

Idag när gubben kom hem från jobbet " ett dagsjobb i detta fallet" så kom han med 20 röda rosaor till mig :) Han är bara för bäst, han är bäst på att skämma bort sin lilla Johanna med både blommor , choklad och massa annat. Så jag frågade varför jag fick dom och då sa han att det var för att jag va ju tvungen att få något och för han tyckte jag var så mysig igår. Hur gullig får man vara då. Han är verkligen bäst ! Älskar honom så mycket .

Nu ikäll blir det mys, lite plugg och tacos :D så himla skönt att av sluta dagen med en sådan bra kväll . I morgon blir det en lång dag med jag åter kommer med det i morgon :) ha en bra kväll . Puss & kram Johanna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback