soliga dag

Då var man hemma efter en jobb dag ;) Det var ganska lugn dag idag men det blir nog dessto mer i morgon kan jag tänka mig . Så som sagt det blev mest massa prat med Jonna på jobbet idag :D Och så fick jag även mitt sommar schema vilket är ganska skönt så man har lite koll på hur man jobbar, men jag är ledig vecka 24,25,26 & 30 så nästan hela sommaren blir det jobb. Men jag lämnade in dom veckorna till scorett så får jag se om dom kanske har några lediga tider till mig där med ;) Jag hoppas att dom har det för dom är så mysiga där :)

Nu ikväll blir det bara mys kväll med grillning med familjen och några vänner till familjen, vilket kommer vara mycket trevligt. Jag bara älskar nu när det soliga vädret är här och man börjar grilla det finns nog inget bättre med sommaren än när man grillar och känner doften av sommaren . Nu ska jag kila iväg och ha en kanon kväll. Hoppas nu får det med. Puss gullungar




(brist på bilder just nu)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback