Rubbe

Haha idag på samhällen fick vi lära oss "rubbe" ganska smart faktist! Just nu sitter jag och väntar på att våran sömnadslektion ska börja. Jag ska nog bara sy in min balklänning lite sen sy en till studentklänning som jag börjat på. Sen efter det så blir det snack om vårat kära lakan igen. Vad är det för fel på våran skola ? fisk med taco smak? hallå det funkar ju bara inte fattar dom inte de själva. men men våran skol mat lär nog förbli lika dålig som alltid även när vi lämnar skolan för gott ;)
 


Kommentarer
Postat av: Louise

har ni också fått fisk med tacosmak?! sjukt. vi skrev det på vårat lakan, haha!

2009-04-22 @ 19:45:29
URL: http://looooooouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback