Panik ?

Känns som alla börjar få lite panik nu över skolan. Många börjar får det för klänningarna i skolan och alla arbeten som kommer nu i slutet. Jag kan inte säga om jag har panik för det känns på ett sätt som man börjar bli lite panik slagen över allt men ändå så känns det som man har allt under kontroll. Men jag absolut ingen panik övet att aluta skolan utan det ska bara bli så himla skönt. Jag vill verkligen bara ut och jobba och träffa nytt folk. Närsta vecka blir det ett stort "ekonomi" prov vilket jag tror man kommer lugna sig lite när det är över., förhoppningsvis ;)
 
Nej nu ska jag kanske  sy på min andra studentklänning igen så den kan bli klr snart istället för att sitta här ;) Vi hörs senare ikväll. Ha en kanon dag ! Puss Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback