modevisning

Nu kom jag just hem från budklännings modevisningen. Det va många fin bruklänningar faktist! Dom fick ju lite roligare tea än va vi hade som sagt, Vi fick ju tråkigt 60-tals tema medns dom fick göra en brud klänning efter en känd designer . Så deras var lite roligre och pampigare, men men man kan ju inte få allt. Sen va de lite mingel efter på Esters kök och bar. Det va mycket trevligt. Jag tänkte att jag kunde lägg in några bildr i mon eller i helgen, men så länge bjuder jag på en på mig och emma :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

söt du är johanna.

2009-04-03 @ 09:37:49
URL: http://loadedgun.blogg.se/
Postat av: Emma

din jävel:P haha! hemska bild!!

2009-04-14 @ 10:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback