Lunch

Nu ska jag och älsklingen snart in till stan för att ta en god lunch, Lucas skulle följt med men fick antagligen förhinnder ;) Så vi ska äta lite sen göra lite ärenden på stan innan jag börjar jobbet vid 15.00-19.00. Ska bli kul att jobba idag, har ju inte gjort det på två veckor nu så de känns som det är dags att göra det! Jag fick även reda på härom dagen att det ska vara A6-fest den 14:de för alla anställda som jobbar på a6 så det kommer bli galet kul. God matbuffé och lite vin och trevligt folk, kan ju inte bli bättre.


Nu när lönen är kommen så blir det att fixa det sista till balen. Typ som bh, smycken , smink och massa andra små saker. Så funderar jag även på att åka en sväng till gbg om man hinner det innan med ;) Nu ska jag skynda mig iväg. Ha en bra dag . Puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback