Lördag

Började jobbet kl. 11.00-15.00 och även idag var det väldigt lugnt. Sen efter jobbet blev det lite shopping, så två linnen och en tröja fick följa med hem allt. Ikväll tog jag en fika med camilla pluttan till 23.00 sen efter det så gick jag för att se om gubben min sköter sitt jobb, och oppps nu sitter jag har på scandic och är inte trött för fem öre så jag beger mig väl hem i natt någon gång sen ;) Kan ju hålla gubben min sällskap ett tag till om jag ändåså inte är trött. Så som sagt det belev en lugn dag, syrran ringde och frågade om jag skulle med henne och några till ut idag men jag hoppade det idag, var tyvärr inte så super sugen på en utgång. Men men man missar ju inget i denna stan om man inte går ut en helg säg ;) Nej nu ska jag gå och prata lite med älsklingen igen ! Ha en bra natt :D Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback