Home

Nu är man äntligen hemma. Har inte vart hemma på hela dagen från 8.00 idag på morgonen först nu kl.20.47 ;) Det var en ganska kort dag i skolan och även ganska lugn eftersom jag och några till tjejer i skolan skulle ta hand om några tjejer från 8:an och vara deras små  "fadrar" hela dagen och visa dom hur det går till på mode ;) Men vid kl. 13.15 lämnade jag skolan för att be ge mig till patricia för att göra mina naglar innan hon åker iväg till Turkiet på lördag för mina naglar hade nog aldrig klarat sig tills hon kommer hem. Usch blev så himla sugen på en utomlands resa nu. Sen efter det blev det en fika med mathilda, trevligt trevligt. sen efter det skyndade jag mig till gubben för att få träffa honom en halv timme innan han börjar jobbet igen i natt. så min dag har varit fullspäckad som sagt. så nu ska jag gå och duscha sen gå och lägga mig så jag orkar upp i morgon ;) sov gott godingar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback