Hårinpackning

Jag vet inte varför men jag bara älskar elvitals hårinpackning. Den har varit slut ett tag nu hemma så idag tog jag mig i krage och köpte en ny.  Även fast den är billig och man kan köpa den överallt så tycker jag den är så himla bra. Jag brukar använda den nästan varje gång jag duschar, klarar mig knappt utan ! haha . idag försov jag mig till skolan vilket inte var en bra start på dagen, på luchen åkte vi ner till stan och fixade min "hårinpackning"  och inhanlde även ett par vita vanliga tygskor . Efter skolan blev det en sväng till apoteket och hämta mina nya tabletter och nu ska jag snart göra en super god smoothie . Ha en jätte bra dag i solskenet. Puss & kram






Kommentarer
Postat av: Anna

Lätt den bästa hårinpackningen som finns ;)

2009-04-15 @ 17:23:28
Postat av: Louise

jag håller med, använder alltid den med ! =)

2009-04-15 @ 19:52:59
URL: http://looooooouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback