Feber, feber.

Japp som sagt febern är inte borta än. Så igår tillbringade jag hela min dag i sängen vilket jag säkert lär göra idag med tyvärr. Men som tur kom älsklingen och tog hand om mig på eftermiddagen tills han började jobbet vid 22.00, men så kom han idag efter 7.00 när han även hade slutat igen . Så klart har jag inte sovit i natt så jag var vaken när han kom så vi åt en frukost (så mycket jag än kunde få i mig) sen så gick vi och la oss. Så jag vaknade faktist kl. 13.00 men de va behövligt, me plutten måste ju sova tills ca 16.00 .


NU ska jag gå och duscha och ta en tablett så de kanske lägger sig lite. kanske kan bli lite människa i alla fall.  nej usch va jag har tyckt synd om mig själv nu känns det som. I morgon ska det förhoppningsvis komm ett piggade inlägg.
Puss & kram






Kommentarer
Postat av: Anna

Kan inte få se en bild på nya löshåret i? =)

2009-04-12 @ 14:30:36
Postat av: Anonym

Jag tänkte att jag skulle lägga in en bild snart. så det kommer snart ka ddu se :)

2009-04-13 @ 09:53:56
URL: http://johannaholmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback