Duktiga Johanna

JOdå nu har jag vart lite duktig i alla fall. Jag har nästan lärt in mig alla 39 frågor till provet nu. Kanske är typ 2,3 frågor jag är orsäker på men annars så kan jag nog de flesta om jag bara tänker efter ;) Känns väldrigt bra faktist. Fast sen har jag ju ett helt häfte att läsa med men men det löser ju sig, om jag ligger i denna takten tills ikväll och sedan i morgon så bode de nog gå in lite i skallen i alla fall ;) Så jag har pluggar och ätit Ben & Jerry´s så det är nog glassen som har hjälpt till på traven ;) hahah ! Finns ju inte bättre glass än den, Just nu kännde jag att jag hade vart duktig och förtjänade en paus så det fick allt bli de.







Jag köpte häromdagen ett Ful, coolt linne men jag trivs faktist bra i det. Den är nog väldigt söt till sommaren sen. Man kan även har den till ett par leggins :D









Kommentarer
Postat av: ELIN

tack så mkt:D

2009-04-27 @ 22:28:32
URL: http://hubbie.blogg.se/
Postat av: Linda

skitskött linne, ;)

2009-04-28 @ 11:21:40
Postat av: lotta

fint linne!! vart är det köpt?

2009-05-04 @ 19:28:54
Postat av: Johanna

Tck så jätte mycket :) den är från Vero moda faktist ;P

2009-05-04 @ 22:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback