Blekinge

Kom just hem från skolan, det är så himla skönt på fredagar efter som vi slutar 10.45 :D Så nu ska jag börja packa min väska för jag och älsklingen ska åka iväg till våran sommarstuga i Blekinge hela helgen, vi tänkte passa på att bara mysa och ha en bra helg bara för oss själva efter som det har varit så mycket det senaste och vi har ju inte träffats så mycket så det ska bli skönt. Haha det blir nog att jag får köra för gubben jobbade ju natt så han kom ju hem kl. 8.00 idag på morgonen så det är nog inte så säkert om han ska köra ;)

Det ska bli så skönt att få komma bort lite och bara tänka på oss själva och inte ha några "måste" utan bara vara. Älskar våran stuga den ligger precis vid vattnet så man ser det varje gång man tittar ut genom fönstet . Dit kommer vi nog åka mycket i sommar sen ;) nej nu måste jag skynda mig och packa så vi kommer iväg. Ha en underbar helg alla godingar så hörs vi på måndag när jag kommit hem igen ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback