21/4

Idag kl.08.00 så skulle jag vart hos frisan men hade en galen magont så jag fick boka av den vilket var seg. men jag tog en ipren  och gick och lag mig en stund till innan jag började skolan vid 11.30, vilket var väldigt br för det började släppa så jag fick lurrva iväg till skolan. Vi började prata om lackanet och allt om studenten, schemat för allt hela dagen och det är sjukt vad nära det känns som det är nu. Jag längtar så galet mycket, det kommer bli en kanon dag och vårat lakan kommer nog sticka ut från mängden i alla fall ;) Haha nu blev ni nyfikna va ?! :D sen hade vi idrott på friskis&svettis med så jag var duktig och tog ett styrke pass efter med så nu har jag gjort mitt för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback