Work!

Idag skulle jag ha haft sovmorgon tänkte jag men så ringde min chef och väckte mig och undrade om jag kunde hoppa in tidigare idag vilket man inte tackar nej till.
Jag har fått ganska mycket tider nu från jobbet vilket känns jätte bra eftersom det behövs.

Min dator har även krånglat än hel del nu förtiden därför har det tyvärr inte blivit mer bloggande men nu verkar den funka för stunden i alla fall.
Nu har jag i alla fall bokat tid för frisören vilket känns ännu bättre. Nu det senaste har jag bara skitit i hur jag sett ut i håret med hemsk utväxt och en färg jag inte vill ha längre. Men nu ska jag äntligen fixa till det nästa vecka!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar dina blogginlägg johanna!! :(

2011-03-30 @ 13:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback