Svar på frågestunden!

Elin:
Hej! Hur stor är er lägenhet och vad betalar ni ungefär varje månad ? :)

Svar: Vi har en tvåa på ungefär 65 km2 och vi betalar ungefär 4800 kr i månaden.

Emma:
Undrar lite över din kille. Bor ni tsm? Varför syns hans så sällan nuförtiden på bloggen? så som jag fattat det så jobbar han inom försvarsmakten, right?

Är det fast tjänst du har på allbrekts guld?

Vad är ditt dyraste köp?

Hur ser planerna ut i sommar?

Skulle du kunna visa fler bilder på din lägenhen? den är sååå fin :)

Jättebra blogg :)
Kram Emma.

Svar: 1. Ja, jag och Jesper bor ihop här i jönköping men tyvärr så jobbar han ju i karlsborg på veckodagarna så då bor han där. Det är inom försvaret han har jobbat u ett tag men nu har han fått ett jobb här hemma istället så nu kommer han komma hem om en månad och bo här hemma med mig ordentligt.

Den frågan har jag fått många gånger varför han inte är med på bloggen lika mycket. Occh det är bara för jag har valt att inte ha med honom lika mycket då jag tycker jag delar med mig av allt annat. Lite privat liv vill man ju ha med. Men vi är tillsammans sen 4 år tillbaka nu och vårt förhållande är kanon så.

2. Nej tyvärr har jag bara extra på albrekts men det är ju bättre än inget och jag trivs så himla bra där.

3. Oj jadu det var en bra fråga det. Mitt dyraste är nog min jacka för 4000/4500 kr.

4. Som det ser ut just nu så kommer jag nog mest jobba. Men man vet aldrig hur allt slutar.

5. Jodå bilder kommer att komma framöver så håll utkik ;)


Anonym:
Vad är ditt dröm jobb ? :)

Svar: Usch det var en svår fråga, just nu vet jag inte riktigt vad mitt dröm jobb är tyvärr.

Anonym:
Vad använder du för smink ? Hur sminkar du dig ? :)

Svar: Jag kan köra ett inlägg där jag visar vad jag har för smink och lika så hur jag gör.

Anonym:
Hur många läsare har du ? :)

Svar: Jag har mellan 250-300 unika läsare. Min blogg är ju ganska liten men jag är ändå så ganska förvånad över att det är så många som läser om mitt liv ändå. Skulle vara kul om ni kunde lämna en liten komentar om vilka ni är som läser godingar! lika nyfiken varje dag.

Alexandra:
Va använder du för produkter till kroppen, håret osv ? :)

Svar: Just nu använder jag Tresemme shampoo, balsam och även inpackning. Sen använder jag alltid värmeskydd.

Till kroppen använder jag inget speciellt så utan mest bara vanlig duschgel och sedan någon bra bodylotien.

Anonym:
Vad föreställer din tatuering ? Betyder den nått specielt för dig? :)

Svar: Min tatuering betyder inget speciellt och de förestället bara två blommor med lite spröt och prickar.

mimmi:
när vill du ha barn :)?

Svar: Svårt att säga men när tiden är rätt antar jag. Men det lär nog dröja ett bra tag till i alla fall ;)

Annica:
Kan du inte berätta lite om dina närmsta vänner?:)

Svar: Jag har massa underbara människor runt mig men jag har tre tjejer som jag bara inte skulle klara mig utan. Dom är helt klart mina klippor!

 Alexandra, Julia och Rosanna. Utan dom skulle jag inte vara hel. Dom är så speciella för mig och det finns inga bättre tjejer än dom alltså. Dom får mig alltid att skratta och må bra.
Tjejer ni är helt klart bäst!



Vi fyra!



Kommentarer
Postat av: Julia

Jag saknar dej sa jag dor gumman!!! Du ar min skatt :) Nar jag kommer hem kommer jag sitta som ett plaster pa dej! Slapper dej aldrig! LOVE <3

2011-03-07 @ 16:59:13
URL: http://paluffeniasien.blogg.se/
Postat av: Jesper Gustafsson

Elin:

Hej! Hur stor är er lägenhet och vad betalar ni ungefär varje månad ? :)



Svar: Vi har en tvåa på ungefär 65 km2 och vi betalar ungefär 4800 kr i månaden.



Är det hyran eller är det inkl. alla driftskostnader också? Och var ligger lägenheten?:)

2011-03-09 @ 14:01:46
URL: http://facebook.com/Jeppelepsi
Postat av: johanna

Det är hyran sen tillkommer el och bredband. Den ligger på torpa :D

2011-03-09 @ 19:11:06
URL: http://johannaholmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback