Underbara söndag!

Solen skiner och fåglarna till och med kvittrar utanför fönstret. Så skönt, synd bara att snön ligger kvar. Idag på morgonen slängde jag ihop en hallonpaj eftersom min kära syster kommer och hämtar mig om ett tag. Vi ska nämligen åka ut till min underbara morfar och hälsa på och fika lite. Ska bli jätte kul att se han igen eftersom jag inte har träffat han på super länge nu!

Sen efter det så ska vi åka hem till mammsi och pappsi! Jag ska börja städa ur mitt gamla rum hemma. Haha efter mer än ett halvår nu börjar dom tröttna på att jag inte städat ur mitt gamla rum ordentligt. Det ligger nämligen saker överallt i hela rummet. Så det är det som står på schemat idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback