Tända ljus och mat

Igår var jag helt död efter jobbet tack vare min förkylning. Men när jag kom hem så var J hemma och överraskade mig. Han ska nämligen vara på övning nu i två veckor så vi skulle inte ha sett varandra förens nästa fredag men han kom hem igår och hade tänt ljus i hela lägenheten och lagat mat tills jag kom hem. Så mysigt och så skönt att han kom hem över natten.

Nu ska jag börja göra mig iordning och städa upp lite här hemma sen är det dags för jobb igen. Nu har jag bara två dagar kvar med jobb innan jag kan vara lite ledig och försöka bli av med min jäkla förkylning. Det ska bli ganska skönt.


'

Bild: J och jag i thailand januari 2011







Kommentarer
Postat av: Anonym

Söta ni är :)

2011-03-17 @ 14:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback