Helgen!

Jag har haft en jätte bra helg verkligen!
I fredags började jag med att laga mat så fort jag kom hem för sen kom mn underbara Alexandra till mig. Vi åt mat, godis, chips, pratade och skrattade. Haha vi både var/är super förkylda så vi tyckte lite synd om oss själva.
Sen sov min lilla höna här!



På lördags morgonen åt vi lite frukost och bara tog det lugnt på förmiddagen innan vi orkade fixa till oss lite och begav oss ner en snabbis på stan och kollade lite. Sen gick vi hem till mig igen och spenderade restan av kvällen framför tv med massa goda våfflor!
Så tack för en underbar helg min gullunge! Du är bäst och jag är så glad att jag har dig vännen. alltid vi!



Idag åkte jag ju jag och min kära syster till morfar och fikade lite. Sen spelade vi kort som alltid och självklart vann jag. haha riktigt kul var det. Sen åkte vi hem till mamma och pappa. Där vi började städa mitt rum och fixade där hemma. Sen även idag åt vi våfflor där hemma.
Nu kom jag just hem och jag har verkligen haft en underbar helg och är redo för nya tag.




Haha hittade en liten bild på mig när jag inte var så stor ;)



Kommentarer
Postat av: ida

haha gullunge <3

hoppas du kryar på dig så får vi träffas i veckan. puss lovester

2011-03-20 @ 20:41:30
Postat av: johanna

haha :D Ja det måste vi göra gumman! Ta en promenad eller något i veckan i alla fall :) Pusss stumpan!

2011-03-20 @ 20:50:25
URL: http://johannaholmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback