Gokart!

Godmorgon, godmorgon!

Igår efter jobbet hann jag inte mer än hem och slänga i mig lite mat innan det var dags att bege sig iväg igen.Vi skulle nämligen överraska Jespers pappa som fyllde år. Så vi överraskade honom med gokart och sedan en jätte födelsedags fest hemma i habo som Anne hade fixat med massa god mat och fika. Det blev verkligen en jätte bra kväll.

Jag har aldrig kört gokart innan men fy va roligt det var. Haha. Skulle lätt kunna köra varje dag känns det som. Så att komma femma av åtta tycker jag var ganska bra ändå. Det bästa var ju att jag slog Andreas.
Nehe nu hinner jag inte sitta här mer då jag ska iväg till jobbet.



Jag och födelsedagsbarnet



Rally killarna



Jag och Jeppe gubben!



Hela gänget!



Emma i kart 2 och jag i kart 6!



..



Den underbara maten!


Kommentarer
Postat av: Anne

Tack goa Johanna för att du var med och förgyllde kvällen.Att du var en sån stjärna på gocart! Kramar

2011-03-13 @ 12:22:05
Postat av: ida

hörde att du var gryyym ;)

2011-03-14 @ 16:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback