Ett vykort!

Kom hem från jobbet för en stund sen. Idag fick jag lära mig massa nytt då alla "svåra" kunder kom in med saker jag inte hade någon anning om hur man gjorde, men som tur var hade jag Bettan där.

När jag kom hem och kollade i brevlådan så låg det ett litet vykort där. Alltså jag blev så glad och det gjorde min kväll. När vi var i Thailand nu så träffade vi väldens sötaste pensionärs par. Vi åkte samma båt ut till Poda island och vi tjötade med dom halva dagen. Jag hade aldrig trott att de var så gamla som dom var men gud vilket härligt par. Man kunde nästan tro dom var i våran older och man kunde prata med dom allt. Så nu hade dom skickat ett litet kort till oss och tackade för att tips vi gav dom och att vi alltid är välkomna till stockholm och hälsa på.
Så söta!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar verkligen din blogg :)

2011-03-10 @ 00:49:46
Postat av: Lovisa

Sånt kan göra ens dag :) Jag älskar äldre par. Man har så mycket att lära sig av dem. Man kan ha vänner i alla åldrar. Huvudsaken är hur man är som person. Min farmor är en av mina närmaste vänner och hon närmar sig 63 ;)

2011-03-11 @ 12:29:33
URL: http://prinssesansglamour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback